Z przyjemnością informujemy, że Availo Sp. z o.o. oraz Polkomtel Sp. z o.o. (właściciel sieci telefonii komórkowej Plus) rozpoczęły współpracę. Od 29 lipca 2016 w ofercie JA + MOJA FIRMA jest dostępna innowacyjna usługa dodatkowa – PRAWNIK. Usługa umożliwia konsultacje prawne przez telefon w sprawach firmowych i prywatnych.
Nowa „Usługa Prawnik” gwarantuje Klientom biznesowym sieci Plus dostęp do Centrum Porad Prawnych. Centrum dostępne jest już od 29 lipca br. pod numerem telefonu 801 06 06 06, w każdy dzień roboczy w godzinach 8.00-20.00. Porady i konsultacje świadczone są w formie rozmowy telefonicznej, a przy tworzeniu, weryfikacji lub analizie tekstów prawnych – również przez e-mail, fax lub Konto Klienta. „Usługa Prawnik” ma charakter abonamentowy.
Z Usługi Prawnik może skorzystać każdy Klient biznesowy posiadający abonament telefoniczny w sieci Plus. Aktywować ją można poprzez jeden z poniższych sposobów:
- – wysyłając bezpłatnego SMS-a na nr 2601 o treści AKT PD1
- – dzwoniąc na numer 2601
- – w Punktach Sprzedaży Plus i Cyfrowy Polsat
Z myślą o MŚP
Zakres dostępnych porad prawnych to doradztwo w ramach wszystkich dziedzin prawa związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą i życiem prywatnym z wyłączeniem doradztwa podatkowego i pieczęci prewencyjnej.
Formalności
Aktywacja „Usługi Prawnik” daje Klientowi możliwość skorzystania z 1 porady prawnej telefonicznej w miesiącu. W obrębie 1 problemu prawnego, Klientowi przysługuje nieograniczona liczba kontaktów z Centrum Pomocy Prawnej, a niewykorzystana porada w danym miesiącu przechodzi na miesiąc kolejny (max. można mieć łącznie 2 usługi).
Ponadto, Klient ma możliwość zlecenia opracowania prawnikowi 1 dokumentu prawnego raz na 6 miesięcy np. umowy, pisma urzędowego, pisma procesowego do wartości przedmiotu sprawy 150 000 zł z wyłączeniem środków zaskarżenia.