Jak uzyskać poradę prawną przez telefon? To proste! W nowej kampanii wizerunkowej marki HaloPrawo zwolenników zdalnej pomocy prawnej edukuje znany aktor kabaretowy Grzegorz Halama.

O tym, że w Polsce rośnie popularność usług prawnych oferowanych zdalnie świadczyć może sukces firmy Availo, która informuje o liczbie ponad 83 tysięcy usług prawnych udzielonych tylko w 2018 roku. W ramach nowej linii usługowej www.haloprawo.pl klientom proponowane są usługi prawne świadczone przez telefon lub e-mail, dostępne w dni robocze, w godzinach 8.00 – 20.00. Telefonującym do HaloPrawo klientom indywidualnym, a także przedsiębiorcom, porad udzielają wyłącznie adwokaci, radcowie prawni i doradcy podatkowi. Klienci indywidualni płacą za poradę 50 pln, a klientom zainteresowanym wsparciem dla firm oferowana jest porada w cenie 85 pln.

Twarzą marki HaloPrawo od początku jej istnienia czyli od maja zeszłego roku jest znany aktor kabaretowy Grzegorz Halama, który występuje w serii promocyjnych spotów filmowych, dostępnych w sieci. W najnowszym materiale aktor wciela się w 2 różne postaci: w postać klienta HaloPrawo telefonującego do prawnika po poradę oraz w postać narratora, która przejrzyście i zrozumiale, krok po kroku, tłumaczy jak najprościej i najskuteczniej zasięgnąć można telefonicznie tego typu porady.

Zdaniem prezesa Zarządu Availo Grzegorza Maja rosnące powodzenie świadczonych zdalnie i dostępnych cenowo porad prawnych to trend naturalny, rezultat sytuacji, w której do niedawna zbyt mało osób korzystało z profesjonalnej pomocy adwokata lub radcy prawnego:

„W polskich sądach mamy obecnie ponad 16 mln spraw, a sprawy te to zaledwie wierzchołek góry lodowej wszystkich problemów prawnych, z którymi się borykamy. Tymczasem, według różnych danych, z pomocy prawników korzystało jeszcze niedawno zaledwie około 10% Polaków. Powoli kończy się czas tradycyjnej pomocy prawnej świadczonej przez kancelarie funkcjonujące w zwyczajowym modelu, a zawód prawnika jest rewolucjonizowany poprzez coraz powszechniej używane, nowoczesne formy komunikacji. Cieszymy się, że – między innymi dzięki sukcesowi HaloPrawo – mamy w tym procesie dość istotny udział.

Premierze nowego spotu promującego markę HaloPrawo towarzyszy internetowa kampania reklamowa i wizerunkowa, realizowana m.in. poprzez takie działania on-line marketingowe, jak targetowanie kontekstowe, remarketing, działania BTL czy też kampanie AdWords. Kampania realizowana jest przy wsparciu agencji interaktywnej Performance Labs.